Vyhlazení vrásek, pozvednutí očních víček, snížení otoků, zmírnění rozšířených pórů i zpomalení tvorby dvojité brady. Ano, to vše obličejová jóga umí. Není náročná, ale podmínkou je cvičit poctivě každý den, nejlépe ráno i večer a vydržet!

lístky na obličeji
 
Můžete navštívit nepřeberné množství kurzů, ale naučíte se ji hravě i sami. Na internetu naleznete několik videí, které se dělí co do časové náročnosti od dvou minut cvičení do třiceti minut. Účinnému cvičení se však doporučuje věnovat alespoň deset minut.
 
Cviky a sestavy jsou různé, nejsou složité. Obličejová jóga není o tom zacvičit si jich za určitou dobu co nejvíce, ale spíše jen pár a ve více opakováních. Obvykle třech až pěti. Je důležité soustředit se vždy na cvik samotný, svaly musíte opravdu cítit, byť ze začátku ochablé svalstvo není tak lehce myslí uchopitelné. Důležité je pohyby neopakovat jen naprázdno. Nemělo by to žádný efekt.
 
Myslete také na uvolnění zbytku části obličeje, která necvičí. Například u čela bývá často nesmyslně zaťata brada. Pokud používáte při cvičení prsty, buďte s nimi šetrní k jemným partiím obličeje – kolem očí a rtů.
 
Ideální je provádět obličejovou jógu v sedě před zrcadlem s odlíčenou tváří a lehce ošetřenou krémem.
masáž obličeje
 
Jak by mělo takové cvičení asi vypadat?
 
1/ Prohřátí svalů
Je důležité zahřát svaly a prokrvit je. Ať už krouživými pohyby, mimikou. Stačí krátce. Například přiložením dlaní na obličej a směrem ven k uším se pohladit. To proveďte několikrát za sebou.
 
2/ Posilování
 
Tady už jdeme na samotné hnětení svalů. Cviků je opravdu nepřeberné množství a postupujeme od čela směrem k bradě a krku. Posilování zahrnuje různé zvedání obočí, mrkání, úsměvy, zívání, špulení rtů i vyplazování jazyka.
 
3/ Uvolnění
 
Po cvičení je třeba dopřát svalům menší strečink. Svaly uvolníme v podobě poklepávání prsty, chvění a závěrečném pohlazení, jako jsme vedly dlaně při prohřátí svalů
 
Po cvičení nebo namísto něj, si můžeme také dopřát automasáž obličeje, která stimuluje lymfatický systém a odstraní otoky kolem očí. Tady opět pomocí hlazení dlaněmi či prsty, jemně ale s tlakem, vedeme pohyby k uším a poté dolů ke klíčním kostem.
 
Velmi pozitivní na obličejové józe je, že výsledek uvidíte skutečně ihned po cvičení. Pleť je vypnutější, prozářenější. Trvalejšího efektu potom dosáhnete asi po měsíci praktikování.

Related Posts

Bělení zubů – pro zářivý úsměv

Proč vznikl

Nestyďte se za přirozený proces!

Pročistěte si organismus!

Každá žena je krásná

Práce a zase práce