Snad snem každého podnikatele je nejen vydělat peníze, ale také vybudovat značku. Většinou je značka tím, co nás táhne dál a nenechá nás spát a usnout na vavřínech, překonat situace, kdy to nejde dál a hledat další a další cesty a všechny možné i nemožné cesty!
 kancelář
Po čase, když už vše funguje však zjistíte, že jste do své nové firmy investovali tolik času a energie, že už vám nezbývá na nic dalšího ani síla, ani chuť ani nálada a už vůbec ne energie!
 

Co s tím?

 
1.      Jako první varianta se samozřejmě nabízí to, že firmu zavřete, dokončíte poslední objednávky, projekty a už nebudete hledat další a po skončení všech rozjetých aktivit prostě zavřete krám. Nicméně to každému podnikajícímu může způsobovat bolest u srdce.
2.      Pak se nabízí alternativa číslo dvě, kdy zapojíte do byznysu vybranou osobu, kterou všechno postupně naučíte a přenesete na ní veškeré důležité záležitosti, aby si s nimi poradila postupně sama a budete jenom sledovat, jak se byznysu daří. Z pravidla se však setkáte s tím, že dotyčný nemá firmu jako vy, v podstatě jako svoje dítě, a tak se přesvědčíte o tom, že toto cesta dobrá není. I když samozřejmě výjimka potvrzuje pravidlo.
mobilní telefon a bloger
3.      Pokud se setkáte s tím, že firma neběží za vedení někoho jiného tak, jak si představujete, nabízí se dvě další možnosti. Přičemž jednou z nich je ta, že dotyčnému firmu odprodáte nebo na něj převedete část firmy, aby se choval tak, že je firma opravdu jeho. Čímž si zajistíte stálé rozhodovací právo, dohled, ale také to, že oprávněná osoba bude makat na projektu usilovněji než dříve a v jejím vlastním zájmu bude to, že firma pojede v nejlepším tempu dál.
4.      Jako další varianta je odprodej firmy či převedení na jiného majitele. To může bolet, ale většina podnikajících ví, že nové koště dobře mete a nový majitel může přinést spoustu nových myšlenek. Není to samozřejmě snadné rozhodnutí a ještě složitější je daný proces převodu uskutečnit, protože vaše know how nikdo nemá. Pokud se však rozumně domluvíte na následujících krocích, můžete pro tvrdě vydřenou a vybudovanou značku udělat více, než si umíte vůbec představit.
 
A jako rozhodnutí by bylo to vaše?


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Related Posts

Krabičkové diety vs. Saláty z Francie

Znáte správný význam slova positioning?

Vybírejme přepravce s rozvahou

Efektivní spravování kontaktů

Podnikání na mateřské

Co je to vlastně podnikání