Na první pohled se může zdát, že definice slova podnikání je velmi jednoduchá. Není tomu ale tam. Hned vás o tom přesvědčím. Ony dosavadní studie podnikatelství rozdělují podnikání do tří základních kategorií, respektive, do tří pohledů. Je to ekonomie, psychologie a strategický management.
plešatý muž
Ekonomický pohled–  Co vzniká podnikatelovým jednáním a jaké jsou způsoby jednání. Výroba, inovace a změny zvyšují hodnotu jednotlivých výrobků a tím se také zvyšuje jejich faktická tržní hodnota pro zákazníka. V podnikání vlastně z tohoto pohledu vytváří podnikatel jakousi přidanou hodnotu.

Psychologický pohled – Pro psychologický pohled je podnikatelská činnost neboli podnikatel hnán dopředu pobouzen určitými konkrétními pohnutkami, které ho nutí něčeho dosáhnout, něco zkusit, něco vymyslet, splnit si své sny.

Related Posts

Krabičkové diety vs. Saláty z Francie

Vyhledávače vám konečně vyjdou vstříc

Poznejte sama sebe

Vše pro Váš úspěch

Efektivní spravování kontaktů

Co když se na vás podepsal syndrom vyhoření?